Annons

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Il Club delle Ricette: Culinary Inspiration App

"Klubben för Recept" är en unik och exklusiv klubb för alla matlagningsentusiaster. Appen erbjuder ett dagligt urval av nya recept, idéer och inspiration för dina luncher och middagar. Du kan få handplockade förslag från redaktionsteamet, med recept för speciella tillfällen, helgdagar eller helt enkelt för att skapa färska rätter med säsongens ingredienser.

Förutom det dagliga recepturvalet erbjuder appen ett kraftfullt söksystem med över 4 000 recept. Användare kan enkelt navigera genom recept baserat på rätt, filtrera efter ingredienser, tillfällen, dietpreferenser eller intoleranser.

För att tillgodose olika behov har "Klubben för Recept" introducerat två nya avsnitt: ett dedikerat till Veganska Recept och ett annat till Fit Recept, som riktar sig till de som följer en vegansk eller vegetarisk diet samt fitnessentusiaster, respektive.

Genom att skapa ett konto får användare tillgång till exklusiva appfunktioner, inklusive möjligheten att skapa personliga receptsamlingar. Användare kan spara recept de älskar genom att helt enkelt trycka på "hjärtat"-knappen, organisera och lagra dem i anpassningsbara samlingar inom den omfattande receptdatabasen.

Program tillgängligt på andra språk

Il Club delle Ricette för iPhone

• Fri

• På Svenska
  • V 3.0.0
  • 4.5

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Il Club delle Ricette

Har du provat Il Club delle Ricette? Var den första att lämna din åsikt!

Annons